مجمع انتخاباتی هیأت ورزش سه گانه استان برگزار شد
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


مجمع انتخاباتی هیأت ورزش سه گانه استان برگزار شد

مجمع انتخاباتی هیأت ورزش سه گانه استان برگزار شد

 

رئیس فدراسیون ورزش های سه گانه گفت: این فدراسیون با دریافت 6 میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار در مقایسه با سایر فدراسیون ها سهم ناچیزی از اعتبارهای وزارت ورزش و جوانان دارد و این مبلغ کفاف هزینه های سالیانه این فدراسیون را نمی کند.
محمدعلی صبور روز یکشنبه در مجمع انتخاباتی هیات ورزش های سه گانه آذربایجان غربی افزود: فدراسیون ورزش های سه گانه مکلف به تخصیص تنها 10 درصد اعتباری دریافتی خود به هیات های ورزشی است که در این صورت سهم هر هیات استانی تنها 20 میلیون ریال است.
وی اظهار کرد: این فدراسیون برای تامین هزینه های خود مجبور به جذب و تزریق اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال از بخش خصوصی و سایر منابع برای برنامه هایی چون برگزاری مسابقات، دوره های آموزشی و برگزاری اردوهای تیم ملی و اعزام ملی پوشان به مسابقات برون مرزی شده است.
وی برگزاری مستمر لیگ های باشگاهی، اخلاق مداری در ورزش و اجرای طرح استعدادیابی با ایجاد بستر همکاری مشترک مربیان استان با مربیان تیم ملی و استعدادیاب فدراسیون را رکن های مهم در تقویت پایه های فرهنگی و قهرمانی ورزش عنوان کرد.
صبور گفت: طی چهار سال اخیر تعداد ورزشکاران این رشته در سطح کشور از 38 ورزشکار به 18 هزار ورزشکار بیمه شده ساماندهی و افزایش یافته است که در این راستا سعی داریم بیشتر به کیفی سازی در رده های تیم ملی بپردازیم تا برای سایر تیم های آسیایی و جهانی زنگ تفریح نباشیم.
وی کسب رتبه سوم کشوری توسط هیات ورزش های سه گانه آذربایجان غربی در سال 94 را موفقیت مهم عنوان کرد و افزود: عناوین برتر این رشته ورزشی همواره در اختیار استان هایی همچون اصفهان، چهارمحال و بختیاری، لرستان، آذربایجان شرقی، زنجان و کرمانشاه بوده است و صعود بیش از 20 پله ای آذربایجان غربی نشان از توانایی بالقوه و بالفعل این استان است.
عبدالله چمن گلی مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز در این مجمع گفت: هیات ورزش های سه گانه استان یک هیات خودگران است و تاکنون بار مالی زیادی بر دوش این اداره کل نداشته است.
وی اظهار کرد: ورزشکاران این رشته به علت تبحر و استقامت بالایی که در رشته دو و میدانی، شنا و دوچرخه سواری به مسافت های طولانی نیازمند حمایت مادی و معنوی بیشتری هستند و از مسئولان هیات درخواست داریم به مسائل و نیازهای آنها پاسخ بدهند.
وی حضور آزادانه در مجامع انتخاباتی هیات های ورزشی استان را حق تمامی مربیان، داوران و ورزشکاران دانست و افزود: شرکت کنندگان برای پیشرفت ورزش استان در جهت انتخاب افراد اصلح و دلسوز گام بردارند.
امیر کیومرث شرفی، رئیس جدید هیات ورزش های سه گانه آذربایجان غربی نیز گفت: مدیریت جدید با همکاری و مشارکت تمامی دست اندرکاران این رشته سعی دارد با حفظ جایگاه موجود در جهت ارتقاء سطح کیفی و کمی آن نیز تلاش کند.
وی اظهار کرد: تامین نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری ورزشکاران و برگزاری دوره های آموزش داوری و مربیگری این رشته از جمله برنامه هایی است که در دستور کار گنجانده شده است.
مجمع انتخاباتی هیات ورزش های سه گانه آذربایجان غربی روز یکشنبه با حضور رئیس فدراسیون در ارومیه برگزار شد.
در این مجمع امیر کیومرث شرفی، فرمانده قرارگاه عملیاتی شمال غرب کشور تنها کاندیدای مجمع، با کسب اکثریت آراء به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات انتخاب و معرفی شد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7